...

 

 

 

ما همیشه صداهای بلند را میشنویم، پررنگ ها را میبینیم، سخت ها را میخواهیم. غافل ازینکه خوبها آسان میآیند، بی رنگ می مانند و بی صدا می روند

 

 

یک نفر ..... یک جایی..... تمام رویاهاش لبخند توست و زمانی که به تو فکر می‌کنه احساس می‌کنه که زندگی واقعا با ارزشه پس هرگاه احساس تنهایی کردی این حقیقت رو به خاطر داشته باش یک نفر ..... یک جایی..... در حال فکر کردن به توست

نظرات 3 + ارسال نظر
شاذه جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ب.ظ

یک نفر یه جایی....
خیلی قشنگ بود.
این قلبه هم از کنار صفحه داره میاد پایین نازه...
و بعد... برای بار دوم پرسیدی... من بار اول جواب دادم. ظاهراً جوابتو نخوندی. اسمم شاذه اس یعنی کمیاب. رو اسمم پایین هر پست کلیک کنی پروفایلم باز میشه و می تونی بیشتر باهام آشنا باشی.
و اینکه خیلی لطف داری خانم. متشکرم.

مانی شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ب.ظ http://maniyeman.blogsky.com

سلام بابا از شواهد من فهمیدم که پسر خالته تازه هم من از خودش پرسیدم راستی چرا بمن میگی پسر گلم مگه من بچتم نه شوخی کردم هر جور میتونی راحت باش فعلا بای

فرهاد شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ب.ظ http://farhademan.blogsky.com

بازم سلام.لغت همیشگی.
حالتون که خوب هست؟؟؟
راستش وقت نمیکنم این چند روزه برم تو وبلاگم یه دستی رو سر و صورتش بکشم.طفلی خوب اونم گناه داره مگه چه گناهی کرده که گیر من افتاده.حالا اون چیزی نمیگه من چی؟؟؟
اره دیگه امتحانام از ۳۰ خرداد شروع میشه فعلا درگیر اونا هستم.تا بعد.
خلاصه میخواستم بگم من به وبلاگتون سر میزنم.
فعلا که در گیر دانشگاه هستم.
مرسی که اینو خوندی.
فعلا خدا نگهدارت.بازم لغت همیشگی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد