با دو دست خالی از عشق

با دو دست خالی از عشق

 

دیگه هیچ جا جای من نیست

 

انگاری هیچ چیزی مرحم واسه ی زخم های تن نیست

 

من فراموش و شدم و توهنوزم تو نفسهامی

 

رفتی بی من ولی انگار هر جا می رم تو باهامی

 

رفتی گفتی خاطراتت  جای من واست می مونه

 

کاشکی بودی و می دیدی دلم از دوریت می خونه

 

کاش اینقدر دوست نداشتم که بگم بی تو نمیشه

 

کاش دلت سنگی نبودو دل من مثل یه شیشه

 

کاش فقط یه روز دیگه بی تو من دوام بیارم

 

تا بتونم بازم عشقم تو رو رو  چشام بزارم

 

 

خیانت تنها این نیست که روزت را با دیگری بگذرانی
خیانت می تواند دروغ دوست داشتن باشد

شکوفه های صورتی هدیه مهربونیات



دار و ندارم یه دله اونم فدای خنده هات
نظرات 3 + ارسال نظر
فرهاد سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:48 ب.ظ http://farhademan.blogsky.com

سلام.
چطوری؟؟
راستی تو آی دی نداری؟؟
یا شماره ای چیزی؟؟
یا میخوای من شمارمو بدم

فرهاد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام.
حالت چطوره؟؟
ادت کردم

فرهاد یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام.
دوباره رفتی که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد