من

یعنی باید باور کنم دیگه نیستی

 

یعنی باید باور کنم....

 

چه جوری می تونم اون همه خاطراتتو یه شبه پر پر کنم

 

یکی دو روز نیست آخه  صحبت یه عمره که دارم برای تو می میرم

 

می دونم محاله  بدون تو نمی تونم یه لحظه رو سر کنم

 

مگه منو دوسم نداری که این جوری میذاری می ری بی خیال ما می شی

 

مگه فکر کردی  من بازیچم که یه روز می گی دوسم داری و فرداش میری

 

آخ چه جوری باور کنم رفتن تو برام مرگه بدون تو نمی تونم

 

یا کی اومد به جای من افتادم از چشمای تو نگو لایق تو نبودم

 

...

 

دیگه نمی بخشم تو رو که قلبمو شکستی

برو بهونه هی نیار منتظر چی هستی

 

همش نگو قسمت نشد گردن این و اون نذار

نمی تونم مثل تو شم سادگیمو به روم نیار

 

بگو کی عوض شده غیر خودت

تو یکی مثل خودت می خوای و بس

 

بگو چی عوض شده تو زندگی

زندگی فقط هوس فقط هوس

 

هنوزم یه کم غرور مونده واسم که خام نشم

تو یادم دادی رو عشق هیشکی موندگار نشم

 

این روز ها قلبت بد جوری با دل ما تا می کنه

امروز می گه دوست داره فردا هاشا می کنه

 

 

 

 

پیروزی ارزشمند تیم ملی والیبال را به همتون تبریک می گم